Od Autora:
Skoro się już nafabrykowałem (tak - ponad 40 minut pisania), to podzielę się swoimi stosunkowo obiektywnymi przemyśleniami na temat czołgów
premium 7 i 8 Tieru.
Zastosowałem się również do zasady "nie znam => nie oceniam", stad oznaczenie n/a przy niektórych danych.
Zapraszam do lektury!
Ostatnio z okazji świat sporo osób składa zapotrzebowanie na zestawienie
tych najdroższych pojazdów premium. Można je podzielić na 3 klasy:
ósemki z niskim MM, ósemki z normalnym MM i siódemki. Pierwsze 2
kategorie zarabiają bardzo podobnie, druga nieco słabiej.
Jeśli miałbym coś poradzić z ósmych tierów co będzie zarabiało i zarazem będzie dawało dużą frajdę z gry to na pewno będzie coś z przedziału MM
8-9 Tier czyli KW-5, JT mit 88 lub Super Pershing.
KW-5:
Radziecki HT, którego nie można normalnie kupić w sklepiku w grze. Czołg
jest równie opancerzony z każdej strony, jednak z przodu posiada duże,
podatne na ostrzał wieżyczki. Grając tym czołgiem możemy praktycznie zapomnieć o szkoleniu radiooperatora. Mobilność... Niski v-max jednak
całkiem nieźle się zbiera jak na swoje gabaryty. Działo potrafi nieźle napsuć krwi wrogom poprzez duży DPM jak na HT, jednak penetracja może
nas zaskoczyć rykoszetami i brakiem penetracji na cięższych
przeciwnikach. Z goldem - wymiatacz. Wybacza dużo błędów.
Poziom trudności: średni. Frajda: wysoka.
JT
mit 88: Niemiecki TD z niewyobrażalnie wysokim RoF i niskim alfa DMG.
Ogolnie DPM jest konkretny wiec i tych 240dmg działa nie za bardzo
odczujemy przy normalnej walce. Pancerz przy losowaniach na 8 tiery -
niebagatelnie dobry. Pojazd najlepiej się sprawdza w walce w pierwszej
linii (w przeciwieństwie do klasycznego JT), co pozwala wykorzystać
posiadana penetracje, pancerz (close combat), jak i oczywiście osiągnąć
wysoki wynik DMG w bitwie. Poziom trudności: hard. Frajda: wysoka..
Super
Pershing: Amerykański "MT". MT celowo zostało ujęte w cudzysłowie, gdyż
ten pojazd nie posiada cech meda (może poza tonażem). Jest powolny i
ogólnie amobilny jak na meda. Pancerz jest cienki jednak... pochłania
wiele strzałów. Patrząc przez perspektywy mechaniki gry i czasów
obecnych, SP posiada na kadłubie pancerz wielowarstwowy, co pozwala mu przyjąć "na klatę" strzał z T30 i wyjść bez zadrapania. Daje mu to
wielkie możliwości zaskoczenia przeciwnika i przetrwania w sytuacjach
podbramkowych. Dość niska penetracja wyklucza go w walce z 9 tierami.
Alfa DMG również nie powala. W dwóch słowach: "Czołg Huddiniego"
Poziom trudności: średni. Frajda: wysoka.
T34
i Lew to minimalnie "lepsze zarabiaczki" od tych wymienionych wcześniej, jednak maja MM jak normalne 8 tiery. Charakterystyka jest
podobna: stosunkowo powolne pojazdy z "papierowym" hullem, niezłym
pancerzem wieży i niesamowitymi działami. Lew dominuje pod względem celności, zaś T34 alfa DMG posiadanego działa. Osobiście wybieram Lwa.
Lew: Poziom trudności: powyżej średniego. Frajda: wysoka.
T34: Poziom trudności: średni. Frajda: n/a.
IS-6
i FMC - Ten pierwszy to w sumie crap z racji niskiej mobilności i słabego opancerzenia, a i działo nie jest tym co ratuje np.Lwa. FCM osobiście totalnie nie znam , choć to tez ciekawie zapowiadająca się
maszynka z racji niezłej mobilności.
IS-6 Poziom trudności: wysoki. Frajda: n/a.
FCM Poziom trudności: n/a. Frajda: wysoka.
----------------------
Na
drugi ogień idą pojazdy tieru 7 czyli Panther M10 oraz
SU-122-44.Tierowosc tych pojazdów odbija się jednak znacząco na
zarobkach - są o 10-20% niższe w porównaniu z ósemkami.
SU-122-44
hmm... Jak dla mnie pojazd lekko OP z racji wysokiego DPM w połączeniu z
bardzo dobra alfa jak na 7 Tier. Pancerz słaby jednak sylwetka ułatwia
ukrywanie się i atak z zaskoczenia. Jak to TD tego tieru - dość mało HP względem HT i MT.
Poziom trudności: poniżej średniego. Frajda: średnia.
Panther M10 - czołg wyłącznie
dla koneserów i osób chcących szkolić załogi niemieckich MT. Działo z
stosunkowo niewielka penetracja i tragicznie niska alfa znacząco
utrudnia grę jednak często jesteśmy przez to lekceważeni.
Poziom trudności: wyjątkowo wysoki. Frajda: bardzo wysoka.
źródło http://world-of-tanks.pl/forum
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz